Zwei Herren im Anzug (2018)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Josef Bierbichler
met Josef Bierbichler, Martina Gedeck en Simon Donatz

Beieren, zomer 1984. De landheer en boer Pankraz en zijn volwassen zoon Semi hebben net hun vrouw en moeder Theres begraven. Na de herdenking bekijken de twee mannen de geschiedenis van het gezin in hun restaurant. Een verhaal dat begint in 1914. Zo wordt de geschiedenis van de Pankraz-familie meer en meer een verhaal over de gebeurtenissen van een heel tijdperk.