Utdrikningslaget (2019)

Noorwegen
Horror

geregisseerd door Geir Greni
met Viktoria Winge, Veslemøy Mørkrid en Julia Schacht

Gina staat op het punt om te gaan trouwen en haar vrienden 'kidnappen' haar voor een laatste vrijgezellenfeest. Ze hebben een landhuis in de bossen gehuurd, kilometers weg van de dichtstbijzijnde buren. Een perfecte setting voor het feest met een horrorthema. Het plan is om haar behoorlijk te laten schrikken. Gekleed in rode latex, en helemaal alleen, moet Gina een vreemde rebus voltooien. In het begin is het griezelig maar leuk. Maar dan gebeuren er dingen die onmogelijk deel kunnen uitmaken van het spel. Of staat Gina op het punt haar grip op de realiteit te verliezen?