Musíme se Sejít (2016)

Alternatieve titel: We Have to Meet Again

Tsjechië

geregisseerd door David Král
met Karel Hynek, Dominik Herman Lev en Arnost Frauenberg

Vier oude vrienden van de middelbare school ontmoeten elkaar weer in een café. Karel, Filip, Pupík en Caprio mijmeren over hun goede oude jeugdjaren en dan vooral over kamp Bambus, waar ze samen de beste tijd van hun leven hadden. Ze besluiten op de fiets daar weer naar terug te gaan. Ze hebben weinig verplichtingen en kunnen dus gaan. Vlak voor het vertrek moet er echter een extra persoon mee op reis.