What Comes Around (2018)

Alternatieve titel: Al Gami'ya

Libanon / Egypte / Griekenland / Qatar / Slovenië
Documentaire

geregisseerd door Reem Saleh

Als één grote familie woont Al Gami'ya in Rod El Faragin, een van de armste districten van Caïro. In dergelijke gemeenschappen, die uit meerdere leden van de wijk bestaan, draagt iedereen regelmatig een klein bedrag bij voor een pot. Tijdens wekelijkse vergaderingen wordt er een collectieve beslissing genomen over wie momenteel de meest behoeftige is, of wie wat contant geld krijgt om iets te kopen dat ze echt nodig hebben.