It's Not Over (2014)

Zuid-Afrika / India / Verenigde Staten
Documentaire

geregisseerd door Andrew Jenks
met Paige Rawl, Lucky Mufundisi en Sarang Bhakre

Drie jonge levens op verschillende continenten worden zwaar aangetast door hiv/aids, ook door de misverstanden en vooroordelen die ermee gepaard gaan. Paige, een student en activist, is geboren met hiv. Sarang is een theaterdirecteur en een voorvechter van homorechten in India die hiv heeft gekregen van zijn partner. Lucky woont in Zuid-Afrika, hij heeft geen hiv/aids maar is dokter in een land waar aids het meest voorkomt.