Apocalypsis (2018)

Alternatieve titels: Theosis: Apocalypsis | Theosis

Fantasy / Mystery

geregisseerd door Eric Leiser
met Maria Bruun, Chris O'Leary en Eros Galbiati

Het verhaal situeert zich in een parallel universum dat een zwart gat binnengaat. Een vrouw die het boek Openbaring leest heeft visioenen van wedergeboorte tijdens het Antropoceen. Dit is het tijdperk waarin het aardse klimaat en de atmosfeer de gevolgen ondervinden van menselijke activiteit. Kunnen mensen op de hoogte blijven van de evolutionaire keten of zijn we op het punt beland dat er geen weg meer terug is?