Scarlett (2016)

geregisseerd door Josiah David Warren
met Stephen Baldwin, Chloe Hurst en Josiah David Warren

Scarlett en Chase zijn allebei getalenteerde architecten en dol verliefd op elkaar. Er komt echter abrupt een einde aan hun sprookje wanneer Scarlett kanker blijkt te hebben. Haar leven stort in en ze begint te twijfelen aan haar geloof. Chase doet er alles aan om haar bij te staan en haar te steunen in deze moeilijke tijd. Tegelijkertijd gaat ook buurvrouw Mia door een zware tijd heen. Na een huwelijk waarin ze mishandeld werd is ze nu helemaal alleen en moet ze vechten om haar ongeboren kind in leven te houden. Wanneer de levens van Scarlett, Chase en Mia elkaar kruisen, zou dit verlossing voor alle drie kunnen betekenen.