Mas Iss Neun Bi Haeng (2015)

Alternatieve titels: A Delicious Flight | Mas-iss-neun Bi-haeng | 맛있는 비행

1 stem

Zuid-Korea
Romantiek

geregisseerd door Sang-hoon Choi
met Deok-gi Son, Yoo-jin Jeong en Yoo-Joo Shin

Een jonge, onervaren actrice ontvlucht geholpen door haar manager een filmset, nadat zij is aangerand door haar populaire tegenspeler. In het vliegtuig naar Hongkong zit ook de aanrander, die er blijk van geeft totaal geen schaamte te kennen. De sexy ex-vriendin van de manager is ook aan boord als stewardess. Het wordt een turbulente vlucht.

Een tamelijk rare mix van komedie, drama en romantiek, een paar onderbroken door overbodige erotische scènes, die eerder afbreuk doen aan het verhaal dan dat zij iets toevoegen. Zeer matig.