Nightmare on 34th Street (2017)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door James Crow
met Lucy Pinder, Caroline Boulton en Dani Thompson

Alles lijkt kalm en rustig op een kerstavond in een slaperig, klein stadje totdat er een mysterieuze kerstman arriveert die cadeautjes uitdeelt. Wanneer een familie plotseling verdwijnt en er onheilspellende briefjes gevonden worden over Krampus, blijkt er meer aan de hand te zijn. Het stadje kan zich opmaken voor de duisterste kerst die ze ooit gezien hebben.