Chance (2017)

Alternatieve titel: A Dog's Dream

Animatie / Drama

geregisseerd door Kenny Roy
met de stemmen van Will Cannon, Eddie Goines en Peppur Chambers

De jonge pup Chance is een vredelievende hond die wordt verkocht aan een hondenvechter. Chance is met liefde opgegroeid, maar wordt gedwongen om toch de training aan te gaan om uiteindelijk te vechten in een groot kampioenschap. Chance moet zijn eigen idealen verloochenen en is gedwongen om tegen zijn eigen soort te vechten, maar gaat de strijd aan tegen de hondengevechten.