A Quiet Heart (2016)

Alternatieve titel: Lev Shaket Meod

Israël

geregisseerd door Eitan Anner
met Ania Bukstein, Giorgio Lupano en Lior Lifshitz

Om haar drukke bestaan en haar vrienden en familie in Tel Aviv te ontvluchten vertrekt de pianiste Naomi naar Jeruzalem. Daar baadt ze zich in de anonimiteit en de eenzaamheid. Ze maakt er echter toch kennis met een muzikale jongen die in haar flat woont en met Fabrizio, een charismatische Italiaanse monnik. Door de vriendschap met beide mannen valt ze op in de gemeenschap, waardoor ze geconfronteerd wordt met isolement en geweld. Haar enige uitweg hieruit kan haar liefde voor de muziek zijn.