Cats Kill (2017)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Gregory Casino en Alexander Cherney
met Alanah Rafferty, Kay Loren en Caycee Black

Cat woont in een slaperig stadje en verveelt zich. Samen met haar vriend, genaamd Ron, besluit ze te gaan moorden. Het koppel heeft het gemunt op toeristen die New York City bezoeken. Ondertussen begeven Alana en enkele vriendinnen zich naar New York voor een welverdiende vakantie. Zij krijgen te maken met het moorddadige duo.

Teaser

avatar van SPT
SPT
Ik woon ook in een slaperig stadje en verveelde me ook (met deze film). Gelukkig niet zodanig dat ik aan het moorden ben geslagen, maar vooral het eerste deel van deze film was behoorlijk doorbijten. In het tweede deel was het af en toe OK, maar door het slechte acteerwerk bleef het onder de maat.