Notes on an Appearance (2018)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Ricky D'Ambrose
met Keith Poulson, Tallie Medel en Bingham Bryant

David stuurt vanuit Milaan een kaart naar zijn kamergenoot Todd, waarin staat dat Madeline er zich al gevestigd heeft. Bij zijn terugkeer in de VS bezoekt hij zijn ouders, krijgt een cheque overhandigd, herenigt hij met Todd in Brooklyn en plant hij sollicitatiegesprekken. Maar dan verdwijnt hij. Todd en Madeline zoeken hem door heel de stad, langs literaire evenementen, tentoonstellingsopeningen en coffeeshops. David heeft een obscure collectie brieven, ansichtkaarten en notitieboekjes achtergelaten.