Posesif (2017)

Indonesië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Edwin
met Putri Marino, Adipati Dolken en Griselda Agatha

Het is liefde op het eerste gezicht wanneer aanstormend schoonspringtalent Lala en Yudhis elkaar voor het eerst zien. Hun prille liefde bloeit in een razend tempo uit tot een lieve en intieme relatie. Het duurt echter niet lang voordat de jaloerse Yudhis zijn ware gezicht laat zien door steeds meer van zijn vriendin te eisen. Met Lala’s obsessieve vader die haar dwingt om een topatlete te worden en met Yudhis’ emotioneel manipulerende moeder, wordt het leven van de twee er niet beter op.