Childish Things (1969)

Alternatieve titel: Confessions of Tom Harris

geregisseerd door John Derek en David Nelson (I)
met Don Murray, Linda Evans en David Brian

Nadat hij door de krijgsraad uit de marine is gezet, gaat het leven van Tom Harris bergafwaarts en raakt hij aan de drank. Na een dronken nacht op het strand verkracht hij een jong meisje onder een pier. Jaren later komt hij de mooie Pat Jennings tegen. Dit blijkt de vrouw te zijn die hij eerder heeft verkracht, maar zij herkent haar aanvaller niet meer. Tom begint haar te stalken en komt terecht op een commune voor herstellende alcoholisten, dat gerund wordt door Pats vader. Hij ziet potentie in de beschadigde Tom.