Soft Matter (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Jim Hickcox
met Ruby Lee Dove II, Hal Schneider en Mary Anzalone

Twee kunstenaars die graffiti spuiten breken in in een verlaten onderzoeksfaciliteit waar het volgens de geruchten spookt. Ze hebben de bedoeling er een kunstwerk te maken. De problemen beginnen wanneer het tweetal te maken krijgt met een groepje gestoorde onderzoekers. Zij zijn bezig een eeuwenoud zeemonster opnieuw tot leven te wekken.

avatar van Collins
Amateuristische onzin.
Neem een stel slechte acteurs. Geef hun een stompzinnig script met nietszeggende dialogen. Doe een man een smerige vuilniszak om. Stop een ander in een plastieken pakje. Huur een vervallen ruimte af en pretendeer dat deze ruimte een onderzoekslaboratorium is met patiënten. Laat de deelnemende acteurs er vervolgens in rondlopen. Hang wat lakens op en doe eens een lampje aan en uit. Voeg tenslotte slechte video art toe.
Het resultaat is een hele slechte, vervelende en eindeloze lange videoclip. Geen sfeer. Geen greintje spanning of suspense. Wel veel smakeloze nonsens, talentloos geouwehoer en verspilling van tijd.