We Are Throwers (2017)

Documentaire

geregisseerd door Piotr Smietana
met John Ando, Eric Bergmann en Patrick Borgerding

Boekhouder Nacho ontmoet Ana, een leuke, onlangs gescheiden jonge vrouw op een feestje. Als ze samen een drankje bestellen begint ieder op zijn beurt te flirten met de sexy en charismatische barman Sebastian. Ondanks hun twijfels accepteren Nacho en Ana Sebastian's uitnodiging om de nacht bij hem thuis door te brengen. Door de geweldige klik besluiten ze om een paar dagen later een weekendtrip te maken naar een afgelegen boerderij.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit plot hier niet bij hoort..

avatar van Donkerwoud
Misschien gaan Nacho en Ana Sebastian jojoën op die afgelegen boerderij?