Horizonti (2018)

Alternatieve titel: Horizon

Georgië / Zweden

geregisseerd door Tinatin Kajrishvili
met Giorgi Bochorishvili, Ia Sukhitashvili en Jano Izoria

Giorgi en Ana zijn beiden achterin de dertig. Ze waren ooit een liefhebbend stel maar kampen nu met een moeilijk scheidingsproces, dat voortkabbelt zonder de aandacht van anderen te trekken. De grootste schok lijkt voorbij, maar wennen aan een nieuwe manier van leven duurt lang en lijkt eindeloos. Giorgi kan zijn draai niet vinden. De pijn om afgewezen te worden van de geliefde, naaste persoon staat hem niet toe om een nieuw leven te beginnen. Hij isoleert zichzelf van de rest van de wereld, gaat ver weg, trekt naar de buurt van de zee en nestelt zich in een verlaten plek omringd door eenzame mensen.