Dope Fiend (2017)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Ron Elliot
met Malik Yoba, Hisham Tawfiq en Andra Fuller

Santiago is een ambitieuze man die geboren is in de Dominicaanse Republiek. Hij woont in de wijk Benton Projects en is er de grootste drugshandelaar. Santiago wil zijn territorium uitbreiden en de macht over twee andere wijken in handen krijgen. Oscar, zijn neef, runt de drugshandel in de wijk Elliot Projects. Santiago brengt Oscar om en krijgt dan te maken met Profit, de grootste drugshandelaar in Lindsey Projects.