My Secret Valentine (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bradley Walsh
met Lacey Chabert, Andrew W. Walker en Peter MacNeill

Chloe is bang dat haar vader van plan is hun wijngaard te verkopen. Tijdens een etentje komt ze in contact met Seth, een aantrekkelijke man. Chloe gaat er even tussenuit en begeeft zich naar een boshut. Ze is daar niet meer geweest sinds haar moeder overleden is. Chloe treft er een briefje aan van een mysterieuze klusjesman die haar zijn hulp aanbiedt. Maar wie is hij?