Jack Holborn (1982)

West-Duitsland / Canada / Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Drama
330 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Sigi Rothemund
met Patrick Bach, Matthias Habich en Andreas Mannkopff

De 13-jarige Jack Holborn werd als baby te vondeling gelegd in het 18de-eeuwse Londen. Wanneer hij gaat werken op het schip The Charming Molly van kapitein Sharingham wordt het hem duidelijk dat de kapitein meer van Jacks afkomst weet. Sharingham wil echter niets zeggen. Jack wil er vervolgens alles aan doen om erachter te komen wie zijn ouders waren en verstopt zich op het schip. Het schip vertrekt echter naar Afrika terwijl Jack zich als verstekeling aan boord bevindt.

avatar van TronMan
Na 'Silas ' kwam deze op de Duitse tv. Opnieuw een hoofdrol voor Patrick Bach. Stiekum, is dit gewoon ' Silas Deel 2' . Mooie avonturen serie.