Pohádky pro Emu (2016)

Tsjechië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Rudolf Havlik
met Ondrej Vetchý, Anna Geislerová en Ema Svábenská

Peter Miller heeft jarenlang voor de immigratiedienst in Londen gewerkt. Op een dag krijgt hij een vreemd telefoontje uit Praag. Een alleenstaande moeder die in een ziekenhuis ligt na een auto-ongeval noemt hem degene die voor haar dochtertje Emma moet zorgen in geval van nood en zegt dat zij zijn dochter is. Peter is in shock. Hij heeft geen kinderen en wil dat ook liever niet. Maar wat als Emma wel zijn dochter is?