Psychotic! (2018)

Alternatieve titel: Psychotic! A Brooklyn Slasher Film

Horror / Mystery

geregisseerd door Maxwell Frey en Derek Gibbons
met Kristen Martin, Clint Keepin en Maxwell Frey

Een groep feestende Brooklyn-hipsters wordt beslopen en bruut vermoord door een gemaskerde maniak die bekend staat als de Bushwick Party Killer. Het is aan de kunstenaars Tim en Stuart om erachter te komen wie de gasten op het feest vermoordt. Bloed doordrenkte chaos ontstaat als onze helden, die nauwelijks de huur op tijd kunnen betalen, op zoek zijn naar liefde (op alle verkeerde plaatsen), en hun vriendschap trachten te redden, het mysterie proberen te ontrafelen en het volgende bloedbad een stap voor proberen te blijven. "