Love Per Square Foot (2018)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Anand Tiwari
met Vicky Kaushal, Angira Dhar en Alankrita Sahai

Sanjay Chaturvedi en Karina D'souza werken als bediende bij dezelfde bank. Ze dromen elk van een eigen woning. Ze verdienen echter afzonderlijk niet genoeg om een huis te kopen. Ze worden op elkaar verliefd en beginnen een relatie. Dit moderne stel kiest voor de omgekeerde volgorde om hun doel te bereiken: ze besluiten een verstandshuwelijk te sluiten.

Gaat niet door.