Volltreffer (2016)

Duitsland
Romantiek

geregisseerd door Granz Henman
met Axel Stein, Tom Gerhardt en Julia Hartmann

Victoria werkt bij FC Bayern en ze gaat naar Dortmund om met een van de beste spelers te onderhandelen om over te stappen. Maar tijdens een wedstrijd krijgt ze een bal tegen haar hoofd. Ze valt neer en vergeet helemaal wie ze is. Een BVB-fan maakt hier handig gebruik van. Hij overtuigt haar dat ze zijn vrouw en groot Dortmund fan is. Hij wil koste wat kost de transfer verhinderen.