Het Wraakprotocol (2018)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Caspar Haspels

Wraakgedachten hebben we allemaal wel eens, het verlangen om wraak te nemen op diegene die ons leed heeft aangedaan. Maar het blijft meestal bij een fantasie. Er zijn mensen bij wie dit gevoel zo sterk is dat ze een dreiging vormen voor zichzelf en voor hun omgeving. Het zijn wandelende tijdbommen.

avatar van Decec
stinissen
komt as maandag 12 maart om 21.00 uur NPO 2

avatar van Ajax&Filmfreak
Wat je te zien krijgt vond ik behoorlijk interesant.
Probleem van deze docu is wat je niet te zien krijgt.
Geen uitleg waarom de 2 in beeld gebrachte patienten op een andere manier EMDR krijgen bijvoorbeeld.
Verder krijg je ook lang niet alles van de behandeling zelf te zien.
Of hoe het ze vergaan is na de behandeling.