La Boda de Valentina (2018)

Mexico
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Marco Polo Constandse
met Omar Chaparro, Marimar Vega en Ryan Carnes

Valentina lijkt het perfecte leven te hebben in New York, met een perfecte baan en een perfect vriendje, Jason Tate, ver weg van haar schandaalzoekende politieke familie in Mexico. Wanneer Jason haar een huwelijksaanzoek doet en haar familie wil ontmoeten, waarover ze angstvallig heeft gezwegen, komen hun twee werelden in botsing. Bovenop de hilarische chaos brengt haar familie haar ex, Angel in beeld en overtuigen ze Valentina om een schijnhuwelijk met hem aan te gaan in een poging om verdere negatieve reacties in de pers te stoppen terwijl haar vader zich kandidaat stelt voor herverkiezing. Uiteindelijk moet Valentina kiezen waar haar hart thuishoort.