Days of Power (2018)

Actie / Drama

geregisseerd door Jason Pagnoni
met Eric Roberts, Eliza Roberts en Jenny Hutton

Milow The Girl, een internationaal bekende popster uit Zwitserland, is samen met haar band op tournee wanneer ze op mysterieuze wijze verdwijnt. Wanneer een verborgen industrie wordt blootgelegd, moeten ze vechten voor hun leven. In hun zoektocht naar antwoorden komen verleden en heden samen.

Nou ben aan het kijken, maar weet niet of ik er door kom. Wat een slechte film zo ver (15 min), beelden van 'het heden' en toekomst door elkaar en erg 'flitsend' camerawerk/montage. Verhaal gaat nergens over ?
so far een halve ster...als ik hem uit kijk zal ik het cijfer definitief maken...

*edit* Het gebeurt niet vaak dat ik films af zet, maar deze draak is het gelukt.
Ik hou het op mijn onofficiele halve ster, voor de camaro en de bentley die in beeld zijn gebracht...

avatar van john mcclane 2
[quote]dwid schreef:
Nou ben aan het kijken, maar weet niet of ik er door kom. Wat een slechte film zo ver (15 min), beelden van 'het heden' en toekomst door elkaar en erg 'flitsend' camerawerk/montage. Verhaal gaat nergens Over .

Thanks,,,,die slaan we even over