Van Pao-te (2018)

Alternatieve titels: Father to Son | 范保德

Taiwan

geregisseerd door Hsiao Ya-chuan
met Michael JQ Huang, Chuang Kai-hsun en Fu Meng-po

Op zijn zestigste krijgt Van te horen dat hij ernstig ziek is. In plaats van naar Taipei te reizen om zich te laten behandelen, leidt de ziekte hem naar Japan. Samen met zijn zoon gaat hij op zoek naar de vader die hem vijftig jaar geleden verliet. Tegelijkertijd reist een jongeman met een raadselachtige connectie met Vans verleden juist vanuit Hongkong naar Taiwan.