The BBQ (2018)

1 stem

Australië

geregisseerd door Stephen Amis
met Shane Jacobson, Magda Szubanski en Manu Feildel

Dazza (Shane Jacobson) heeft een passie voor barbecueën, maar wanneer hij per ongeluk zijn buren voedselvergiftiging geeft, staan zijn reputatie en waardigheid op het spel. Om het goed te maken, zoekt hij hulp bij de tirannieke Schotse chef-kok die eenvoudig bekend staat als 'The Butcher' (Magda Szubanski). Samen doen ze mee aan een internationale barbecuewedstrijd, waarbij ze de zelfgemaakte technieken van Dazza gebruiken tegen 's werelds beste BBQ-koks.