Wastelander (2018)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Angelo Lopes
met Brendan Guy Murphy, Jon Proudstar en Carol Cardenas

In een post-apocalyptisch landschap dwaalt een voormalig soldaat rond op zoek naar zijn verloren huis en familie. Hij ontmoet een vreemde groep van overlevenden, waaronder cybernetische mensen die hem overtuigen om hen door de woestenij te leiden terwijl ze op zoek zijn naar de legendarische veilige haven, Eden. Maar wanneer een groep plunderende rovers, genaamd The Scourge, op hen jaagt, moeten ze vechten om te overleven in deze wrede dystopie

• vanaf 23 mei te koop op dvd

avatar van stormfox
Dit ziet eruit als een Fallout meets Mad Max B-Film.
Ik sla hem denk ik maar over.