Have You Seen the Listers? (2017)

Australië
Documentaire

geregisseerd door Eddie Martin
met Anthony Lister

Een openhartige en persoonlijke inkijk in de opkomst van de wereldberoemde straatartiest Anthony Lister. Hij daagt het conservatieve Australië uit en vecht tegen zijn eigen demonen. In 1999 moedigde de gemeenteraad van Brisbane de toen 19-jarige Anthony Lister aan om tientallen verkeerslichten in de stad te beschilderen met zijn opvallende, kleurrijke en persoonlijke freestyle-explosies. In 2014 werd Lister door dezelfde gemeenteraad voor de rechter gesleept vanwege graffiti. Tussen deze twee momenten trouwde Lister met zijn liefje van de middelbare school, kregen zij drie kinderen, vocht hij tegen drugs en de autoriteiten en zag hij uiteindelijk zijn vrouw bij hem weglopen.