Bôkyô (2017)

Japan
Mystery / Drama

geregisseerd door Takeo Kikuchi
met Shihori Kanjiya, Shunsuke Daitô en Tae Kimura

Mutsuko groeide op een eiland op. Haar familie legde de nadruk op traditie, waar ze zich ongemakkelijk bij voelde. Als kind voorzag ze Dream Land op het vasteland als een symbool van vrijheid. Nu als volwassene heeft Mutsuko haar eigen gezin. Ze hoort dat Dream Land binnenkort zal worden afgesloten. Ondertussen keert Wataru voor het eerst in 9 jaar terug naar zijn geboortedorp als gevolg van het werk. Daar ontmoet hij Hatano, die een student was van Wataru's vader. Hatano noemt dingen over Wataru's vader die Wataru nooit wist en realiseert zich dat hij zijn vader verkeerd heeft begrepen.