ad

Genre: Drama / Romantiek

Alternatieve titel: Beautiful Darkness

Geregisseerd door: Monty Whitebloom en Andy Delaney

Met onder meer: Shannon Tarbet, Aidan Turner en Benjamin Walker

IMDb beoordeling: 5,1 (598)

Releasedatum: 25 maart 2019

Over Love Is Blind

"We all Have Blind Spots"

Bess woont bij haar ouders en kan haar moeder Carolyn wegens een mentale stoornis, de selectieve waarneming, niet zien of horen. Het gezin roept de hulp in van een eigenaardige psychiater die zo zijn eigen problemen heeft en ook uit onverwachte hoek komt een weldoener. Bess wordt verliefd en zal uiteindelijk haar toekomst in handen moeten nemen.

imageimageimageimageimageimage

BBarbie

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb van deze film absoluut niets begrepen. Merkwaardige personages, die een vreemde relatie met elkaar hebben. Waarom? Ik zou het niet weten.