Hilfe, Ich Habe Meine Eltern Geschrumpft (2018)

Alternatieve titels: Help, I've Shrunk My Parents | Help, Mijn Ouders Zijn Gekrompen

Duitsland
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Tim Trageser
met Anja Kling, Axel Stein en Julia Hartmann

Voor Felix gaat het heel goed op het Otto-Leonhard-Gymnasium, waar de geest van de oprichter met dezelfde naam nog steeds rondwaart. Maar het welwillende spook wordt tot groot verdriet van de studenten vergezeld door de geest van de vervelende voormalige directrice Hulda Stechbarth. Zelfs thuis zijn er problemen: Felix's ouders Peter en Sandra willen samen met hem naar Dubai verhuizen, waar zijn vader een nieuwe baan aangeboden krijgt. Felix wil dit niet en wenst dat zijn ouders doen wat hij wil. Plots komt deze wens in vervulling en worden zijn ouders kleiner dankzij Hulda. Felix en zijn vrienden moeten nu al hun vindingrijkheid gebruiken om Hulda uit te schakelen, de school te redden en zijn ouders weer tot hun normale grootte terug te brengen.

avatar van Panta Rei
Lijkt me wel wat. Ga hem morgen dus kijken.