I'll Push You (2017)

Spanje / Verenigde Staten
Documentaire / Avontuur

geregisseerd door Chris Karcher en Terry Parish
met Patrick Gray, Justin Skeesuck en Ted Hardy

Justin Skeesuck en Patrick Gray zijn beste vrienden en ondernemen, wat allemaal begon met drie woorden, een reis via de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella. Deze zal 34 dagen in beslag nemen terwijl ze 500 mijl doorkruisen. Doordat Justin in een rolstoel zit vanwege een zeldzame zenuwaandoening zal Patrick zijn vriend voortduwen.