We Must Be Dreaming (2017)

België / Brazilië
Documentaire

geregisseerd door David Bert Joris Dhert

Het wereldkampioenschap voetbal en de Olympische Spelen beloven meestal mooie dromen en kansen voor de inwoners van het gastland. Maar komen die dromen ook uit? In de voorbereiding naar en tijdens de wereldbeker volgen we het dagelijks leven van drie Brazilianen: Urutau, een inheems opperhoofd, Pélé een Afro-Braziliaanse straatartiest die de beroemde voetballer nabootst en Katia, een fotografe van Europese afkomst, die de gebeurtenissen in haar stad vastlegt op de gevoelige plaat.