Dead Body (2017)

Horror / Thriller

geregisseerd door Bobbin Ramsey
met Spencer Hamp, Jay Myers en Cooper Hopkins

Negen jongeren zijn geslaagd en begeven zich naar een afgelegen huisje in een bos om het te vieren. Ze besluiten het spelletje "Dead Body" te spelen, waarbij een van hen een moordenaar moet spelen. Wanneer er plotsklaps enkele jongeren vermoord aangetroffen worden, blijkt iemand het spelletje iets té serieus genomen heeft. Het is nu aan de overlevenden uit te zoeken wie de moordenaar is voordat het te laat is.