ad

Horror / Thriller | 85 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Bobbin Ramsey

Met onder meer: Cooper Hopkins

IMDb beoordeling: 4,7 (908)

Over Dead Body

"Nine Friends. One Cabin. No Witnesses."

Negen jongeren zijn geslaagd en begeven zich naar een afgelegen huisje in een bos om het te vieren. Ze besluiten het spelletje "Dead Body" te spelen, waarbij een van hen een moordenaar moet spelen. Wanneer er plotsklaps enkele jongeren vermoord aangetroffen worden, blijkt iemand het spelletje iets té serieus genomen heeft. Het is nu aan de overlevenden uit te zoeken wie de moordenaar is voordat het te laat is.

avatar van umbra

umbra

Een Horrify filmpje

avatar van MovieMind

MovieMind

Het zijn dan wellicht geen wereldsterren maar de acteurs spelen naar mijn mening een vrij degelijke rol.

Tijdens de intro worden er best een paar grappige opmerkingen gemaakt, en als het eenmaal begint dan krijg je een aantal goede kills met bijhorende gore te zien. Ook het gebeuren rondom de kills met het wantrouwen enzo vond ik aardig gedaan, oke hier en daar wat cliche, maar ach. Had meteen vanaf het begin al een vermoeden wie de dader zou kunnen zijn (wat bleek) en mischien is dat wel het makke van de film, maar vond deze film verder eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Heb me er wel mee vermaakt.