Genesis: Paradise Lost (2017)

1 stem

Documentaire / Drama

geregisseerd door Ralph Strean
met Andrew J. Fabich, Danny Faulkner en Ray Comfort

Als er een deel van de Bijbel is dat meer nauwkeurig onderzoek en misbruik heeft ondergaan, dan is het wel het allereerste: Genesis. Zowel binnen als buiten de kerk blijven er aanvallen komen op Genesis, waarbij de schepping en uiteindelijk de Schepper ter discussie worden gesteld. Dus, wat is er precies gebeurd in het begin der tijden? De filmmakers wagen zich met behulp van geavanceerde visuele effecten en de laatste ontdekkingen in wetenschappelijk onderzoek aan dit onderwerp.