Hush Money (2017)

Drama / Thriller

geregisseerd door Terrell Lamont
met Joshua Ray, Kennedy Waite en Rodney Grier

Doug is een kunstschilder met grote geldproblemen. Hij heeft schulden bij een maffiabaas, die dreigt zijn dochter te vermoorden als hij vandaag niet met geld over de brug komt. Uit pure wanhoop ontvoert Doug de twaalfjarige dochter van een beroemde honkbalprof, zodat hij losgeld kan vragen. Maar van dat plan komt niet veel terecht, want Dougs medeplichtige trekt zich op het laatste moment terug. Het wordt allemaal nog lastiger als Doug merkt dat zijn jonge gijzelaartje, Kennedy, een vurig temperament heeft en aan astma lijdt. Bovendien blijkt haar moeder een kil en koppig type dat niet zomaar losgeld zal gaan betalen. Met een list weet Doug haar toch zover te krijgen. Maar dan staat er plotseling een pakketbezorger voor de deur. En die ziet iets wat hij nooit had mogen zien…

avatar van Rodger
Soms zijn er van die films die onverwacht verrassend goed zijn, en dat is deze er wel eentje van.
Geen super topper, maar prima om te zien.
Hier zit drama, thriller, komedie in een film..
3.5 ***

Ik vond het maar middelmaat ook omdat de verhaallijn van deze prent niet mijn ding was.

avatar van karilem
Aardig maar niet bijzonder

avatar van Gi-Force
Een hele mooie blues-achtige film over een man die een dag heeft waarop alles tegenzit. Iedere keer lijkt hij zich met een kronkel en geluk uit een probleem te ontworstelen en dan rijst het volgende obstakel alweer op. Het geheel heeft een zwart komische inslag tot het einde van zijn dag. Met goede bedoelingen alleen red je het niet. En fouten uit het verleden zijn niet zomaar glad gestreken.

avatar van Phantasm
Redelijke thriller waar ik niet echt kapot van was.

avatar van Onceuponanytime
Aardige en spannende opbouw; ge zit niet altijd mee, maar ditmaal mooi meegenomen