7 Giorni (2016)

Alternatieve titels: 7 Days | Sette Giorni

Italië / Zwitserland

geregisseerd door Rolando Colla
met Bruno Todeschini, Alessia Barela en Gianfelice Imparato

Ivan en Chiara ontmoeten elkaar op het Italiaanse eiland Levanzo waar zij de bruiloft van Ivans broer en Chiara's beste vriendin moeten voorbereiden. Ondanks dat Ivan vastberaden is niet de fout van zijn laatste relatie te herhalen en Chiara haar huwelijk niet op het spel wil zetten, worden de twee stapelverliefd op elkaar. Ze besluiten om de relatie voor slechts een paar dagen voort te zetten en het uit te maken wanneer de gasten van het huwelijk op het eiland arriveren. Zij maakten dit plan echter zonder rekening te houden met de liefde...

Vanaf 8 februari 2018 in de bioscoop (Just Entertainment)

Ik zie dat de film op 3/11/17 wordt uitgezonden door Arte.
Wellicht in het Frans gedubd of origineel met Franse onderschriften.

avatar van Darbie
Italiaans gesproken met Duitse ondertitels (volgens de VPROgids).

avatar van Brix
Voornamelijk Duits gesproken (nagesynchroniseerd) met een gedeelte in het Italiaans gesproken (Duits ondertiteld)

avatar van Darbie
Al met al was het een klote film.

avatar van Brix
Zonder Alessia Barela was het helemaal niks geweest