Esteban (2016)

1 stem

Cuba / Spanje

geregisseerd door Jonal Cosculluela
met Yuliet Cruz, Reynaldo Guanche en Corina Mestre

De 9-jarige Esteban ontdekt op een dag dat hij aanleg heeft voor de piano. Al snel is zijn leven vervuld van het instrument en wil hij niets liever dan pianist worden. Zijn alleenstaande moeder ziet het met lede ogen aan. Hoe groot is nou de kans dat je met de piano je brood kunt verdienen? Ze ziet hem liever een echt vak leren. Hoe jong ook, Esteban laat zich niet ontmoedigen en zet door.