Non È un Paese per Giovani (2017)

Italië

geregisseerd door Giovanni Veronesi
met Filippo Scicchitano, Giovanni Anzaldo en Sara Serraiocco

Sandro en Luciano werken als obers in een restaurant. Net als veel leeftijdsgenoten voelen / merken ze dat hun leven in Italië geen perspectief biedt. Sandro droomt ervan om schrijver te worden, terwijl Luciano graag een restaurant in Cuba wil openen. Via het internet leren ze Nora kennen, een jonge Italiaanse vrouw die in Cuba woont en hen verder zal helpen.