Inheritance (2017)

1 stem

Verenigde Staten / Belize

geregisseerd door Laura E. Davis en Jessica Kaye
met Jessica Kaye, Mark Webber en Daniel Ahearn

Mara keert terug naar haar ouderlijk huis in Belize om de 70ste verjaardag van haar vader te vieren en neemt daarbij haar geliefde Aaron mee op sleeptouw. Ze hoopt de band met haar vervreemde vader en broer weer aan te halen. Daar aangekomen leert ze dat haar vader net is gestorven. De ontzette Mara besluit het nieuws niet aan haar broer Ben te vertellen. Ben is hier niet mee gediend en de spanning tussen hem, zijn zus en Aaron loopt hoog op. Wanneer een dronken Mara geheimen onthult over hun vader, veranderen voorgoed de relaties binnen de familie.