Dream Boat (2017)

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Tristan Milewski

Eenmaal per jaar ontmoeten ongeveer 2000 mannen elkaar op de 'Dream Boat', een cruiseschip exclusief voor homoseksuele mannen. De reizigers boeken hun reis op het schip om verschillende redenen. Zoals Dipankar uit India die aan zijn gearrangeerde huwelijk wil ontsnappen en op zoek is naar zijn droomman. Anderen worden vervolgd in hun thuisland vanwege hun seksuele geaardheid en uiterlijk. Phillipe echter zit in een rolstoel te kijken naar de mannen op het schip als een soort surrogaatfamilie, omdat zijn eigen familie alle contact met hem heeft verbroken.

avatar van bjerik76
vond hem nog lang duren, maar zie nu dat het toch maar 92 minuten waren.
Mij veel te druk op die boot, wat een mierenhoop van kleffe drukte.
t ergste vond ik eigenlijk al die rommel die die schoonmakers dan de volgende ochtend op het dek moesten opruimen. ( en waarvan dus ook de helft van in zee ervan is gewaaid !)
Wat dus allemaal voor de helft dus rubbertjes en stukjes wc papier bestaat, echt belachelijk hoe dom de meeste bezoekers zijn !
Ruim gewoon je eigen zooi op.

Verder zie je / blijkt de conclusie dat het wederom een vleeskeuring is, en eigenlijk je alsnog niet gelukkig van die boot af komt.

Niet mijn bootreisje.
geef mij maar cultuur, met stilte ipv wat er op deze cruise aangeboden word