Carpathian Eagle (1980)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Francis Megahy
met Anthony Valentine, Suzanne Danielle en Siân Phillips

Een seriemoordenaar rukt het hart uit van zijn slachtoffers en de inspecteur Clifford leidt het onderzoek maar vindt geen spoor. Terwijl hij naar de radio luistert, wordt hij gewaar van een bestseller, waarin de moordenaar het hart van zijn slachtoffers verwijdert. Clifford ontmoet de schrijfster, Natalie, en ze vertelt dat het hoofdpersonage van haar roman op een gravin is gebaseerd die eeuwen geleden leefde. Clifford vraagt om een afspraak met de nakomeling, mevrouw Henska, die zijn verdachte nummer één wordt. Hoewel hij zijn onderzoek verder zet stoppen de moorden niet en Clifford probeert andere aanwijzingen te vinden.