Sticky Notes (2016)

Drama / Komedie

geregisseerd door Amanda Sharp
met Ray Liotta, Rose Leslie en Justin Bartha

Athena is een danseres die wanhopig probeert om het in Los Angeles te maken. Tot op heden is zij daarin niet erg succesvol. Athena's excentrieke vader Jack stoort haar onverwachts in haar worstelende bestaan als hij haar vraagt om bij hem in Florida te komen wonen om voor hem te zorgen. Hij heeft groot nieuws: hij heeft kanker. De zorg voor Jack is confronterend en vergt veel van Athena. Als zij bericht krijgt uit Los Angeles dat zij eindelijk haar grote kans krijgt en wellicht kan doorbreken, slaan de twijfels toe. Moet ze de kans grijpen of niet?