Heritage Falls (2016)

Komedie / Drama

geregisseerd door Shea Sizemore
met David Keith, Coby Ryan McLaughlin en Keean Johnson

Charlie Fitzpatrick is de meest succesvolle high school basketbalcoach in de geschiedenis van Georgia. Terwijl veel van zijn spelers hem als een vader beschouwen, is zijn relatie met zijn eigen zoon Evan, een boekenworm, gespannen. Met de hulp van zijn vrouw Laura en Evan's echtgenote Heather probeert Charlie de beste manier te vinden om met zijn zoon overeen te komen en een band te scheppen met hem en zijn eigenzinnige kleinzoon Markie. Wanneer het drietal een weekend doorbrengt in een berghut moeten ze leren omgaan met elkaars verschillen.

Film over een dubbele vader-zoon-relatie.
Goed bedoeld maar niet bepaald sterk uitgewerkt, met matig dialoog en zekerlijk voorspelbaar.
Acteerwerk ligt in dezelfde lijn.