Blood, Sand and Gold (2017)

Alternatieve titel: Blood Sand & Gold

Verenigde Staten / Hongkong / Mexico / Marokko / Zwitserland / Verenigde Arabische Emiraten
Actie

geregisseerd door Gaelan Connell
met Aaron Costa Ganis, Monica West en Christopher Redman

Als een bergingsmaatschappij een aantal voorwerpen ten waarde van een miljard dollar verliest, schakelt hoofdarcheoloog Mave Adams de ex-crimineel Jack Riordan in om ze weer terug te vinden. Op het hoofdkantoor in Hongkong hebben Maves broer Mathew Harper en directielid Ernest zo hun eigen clandestiene redenen om mee te werken om de spullen te helpen vinden. Als Mave en Jack de oude routes volgen die Sir Francis Drake ooit volgde, komen ze veel meer tegen dan de verloren artefacten.