Population Zero (2016)

Canada / Verenigde Staten
Mystery / Thriller

geregisseerd door Julian T. Pinder en Adam Levins
met Julian T. Pinder, Duane Murray en Jonathan Potts

Dwayne Nelson bekende in 2009 drie mensen omgebracht te hebben in een park. Hij werd er echter nooit voor veroordeeld. De moorden vonden namelijk plaats in een gebied waar zo weinig mensen wonen dat er geen jury voor een rechtszaak te vinden was. Jaren later reist filmmaker Julian T. Pinder af naar het park. Hij is van plan de moorden te onderzoeken en verdiept zich in de fout die gemaakt werd rondom de veroordeling van Nelson.